Seri Yorumu : The Grisha | Leigh Bardugo

By kitap sarayi - 09:16



Kitaplar Hakkında

Yazarı : Leigh Bardugo
Seri Adı : The Grisha
Seri Bilgisi : 3 Kitap
Türü: Fantastik / Aşk
Yayınevi : Martı



Kuşatma ve Fırtına 

Her zaman böyle olmayacak. Özgür kaldığın günlerin sayısı arttıkça hayatın kolaylaşacak… En güçlü Grishalardan biri olan Güneşin Elçisi Alina Starkov, Karanlıklar Diyarı'nda yaşanan faciadan kaçıp arkadaşı Malyen'le birlikte, arkasında bıraktığı dünyanın karmaşasından uzak kalacağını düşündüğü bambaşka topraklara doğru yola çıkar. Ancak kaderinden ve geçmişinden kaçmak sandığı kadar kolay olmayacaktır. Karanlıklar Efendisi yenilediği gücü ve ölümcül planlarıyla yeniden karşısına çıkmaya hazırlanmaktadır. Alina'nın Karanlıklar Efendisi'ni yenmek ve terk etmek zorunda kaldığı Ravka'yı özgürlüğüne kavuşturmak adına gereken güce ulaşması için uzun ve tehlikelerle dolu bir yolculuğa çıkması gerekecektir.Kuşatma ve Fırtına'nın karanlık dünyasında Alina'yla birlikte kaybolacak ve oradan asla dönmek istemeyeceksiniz.


Çöküş ve Yükseliş


Yorum 

Bu bir fangirl yazısı. Bu yazı sürekli  seriye ne kadar çok hayran kaldığımı anlatacak heralde. Sanırım yorum boyunca sürekli çok sevdim deyip duracağım. Serinin kitaplarının yarısını bir gün diğer yarısını diğer günde bitiriyordum. O kadar sürükleyici ve heyecanlıydı yani. Serinin her kitabını ayrı ayrı sevdim ama serinin en sevdiğim kitap Kuşatma ve Fırtına oldu. 
En sevdiğim karakter Nikolai ve Karanlılar Efendisiydi. Sanırım daha farklı bir şey yazamayacağım. Sadece okumak isteyipte okuyamayanlar varsa, tereddütü olanlar varsa böyle bir kaygınız olmasın sadece alın ve okuyun derim rahatlıkla. Çünkü mükemmeldi. Çok sevdim ve herkese yani eğer hala seriyi okumayanlar varsa onlara seriyi önermek amacıyla şu yorumu yazayım dedim. Okuyun, pişman olmayacaksınız :)


Spoilerlı Kısım

Ben Karanlıklar Efendisinin yaptığını ona şeye rağmen hala daha onu sevmeye devam etmiş bir insanım. Belki sevmeyenler vardır onu ama ben onun yanlış yetiştirilmesi sonucu böyle kötü, çıkarcı birine dönüştüğünü düşünüyorum. Hatta bence o Alina'yı sevdi. Öldüğü sahnede gayet barizdi. Tamamen kötü bir insan değildi. Sevdiği değer verdiği insanlar vardı ancak o insanlar ona ihanet edince onları cezalandırmaktan da geri durmuyordu evet ama bunu annesi tarafından kötü, hırslı bir kişi olarak büyütülmesiyle ilgisi olduğunu düşünüyorum çünkü yeri geldiğinde sevgiye muhtaç halini de gördüm. Beni en çok etkileyen karakter olduğu için Karanlıklar Efendisini çok seviyorum. 

Bu seriyi kesinlikle okuyun! Ben bayıldım ♡


Seri Puanlaması : 5 / 5 












  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum