Kitap Yorumu : Sonsuza Kadar | Natasha Boyd

By kitap sarayi - 12:43



Kitap Hakkında

Kitabın Özgün Adı : Forever Jack
Türkçe Editasyonu : Sonsuza Kadar
Yazarı : Natasha Boyd
Seri Adı : Eversea
Seri Sıralaması : 2 / 2
Yayınevi : Yabancı
Goodreads Puanı : 4.17


Kitabın Konusu





Hollywood yıldızı Jack Eversea, Carolina sahilindeki küçük kasabaya adım attığında, Keri Ann Butler'ın masum kalbine bir anda girmiş ve yedi ay sonra kasabadan ayrıldığında, geride kanayan bir yara bırakmıştı.

Jack en yakınındakiler tarafından ihanete uğramış, aldatılmış ve tehdit edilmişti ve neredeyse kariyerinden olacaktı. Aynı zamanda, belki de hayatındaki tek "gerçek" şeyin de parmakları arasından kayıp gitmesine izin verdiğinin farkındaydı. Ama elleri bağlıydı; bunun olmasını engelleyememişti… En azından şimdiye kadar.

Şimdi Jack geri döndü ve gerçek aşkının kalbini kazanmaya kararlı. Peki, ama Keri Ann'i, hem Jack'e hem de istediği her şeye, sonsuza kadar sahip olabileceğine inandırabilecek miydi?
(Tanıtım Bülteninden)


Yorum


Öncelikle belirtmek istiyorum ki bu bir kitaba hayran kalınan bloggerın yazısı değil. İlk kitabı baya sevmiş ikinci kitabı iple çekmiş, sınavlarından sonra kitabı heyecanla eline alan fakat hayal kırıklığına uğrayan bir kızın yorumu. Kitabın ortasından itibaren şunu düşünüyorum keşke Natasha seri olarak yazmasaymışta ikinci kitapta işlediği konuları ilk kitaba katsaymış belki o zaman bu kadar gözüme batmazdı ve bu kadar hayal kırıklığı yaşamazdım. Yine keşke bu olayları yazıpta uzatmasaymış derdim ama en azından sevdiğim karakterlerin olduğu bir kitabı beğenmemiş olmazdım. Dediğim gibi bu durumdan ötürü çok üzgünüm. Güzel olabilecek bir kitap böylece elimizden kayıp gidiverdi.


Spoilerlı Kısım

Kitapta kendimi genellikle yeşilçamda sandım. Entrikaları okudukça küçüklüğümde izlediğim filmlerden ötürü sürekli aklıma o tip diziler geldi, onlarla bağdaştırdım ve cidden sıkıldım. Bir süre sonra sayfaları atlamaya başladım düşünün o derece sarmamış kitap, o kadar sıkılmışım. Audrey'den nefret ettim kitap boyu. İlk kitapta çok sevdiğim Jack'ten de öyle. Çünkü pisliklerinden bıktım. Keri Ann'in onu affetmesini beklerken kitabı yarısı bitti zaten, ağaç olduk. Kısacası ben beğenmedim diye özetleyebilirim. Kimseye aman ben beğenmedim sakın sende okuma gibi şeyler de demeyeceğim çünkü daha dün birinin çok sevdiğini gördüm ve böyle bir hakkım olduğunu düşünmüyorum. 

Alıntılar


Puanlama : 2 / 5






  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum