22. KCBT : Tehlike Temas | Abbi Glines ( Kitap Yorumu )

By kitap sarayi - 14:04


Kitap Hakkında 

Kitabın Orjinal Adı : Fallen Too Far 
Türkçe Editasyonu : Tehlikeli Temas
Yazarı : Abbi Glines 
Seri Adı : Too far 
Seri Sıralaması : 1 / 4 
Yayınevi : Pegasus 
Türü: Romance / Young Adult 
Goodreads Puanı : 4. 26




Yorum 

Merhabalar saraylı halkım! Kitap Canavarlarının yeni turu ile karşınızdayız. Yurtdışında büyük yankı getiren, yüzbinler tarafından okunan, sevilen young adult romanı " Fallen Too Far " ülkemizde Tehlikeli Temas adıyla türkçeye çevrilmiş bulunuyor. Biz de yaz ayında kapağıyla, görselleriyle sayfamıza yazı getirsin diye turunu üstlendik. Ama gerçekten profil ve kapak fotoğraflarını değiştirdiğimizde sosyal medya hesaplarımıza yaz geldi :) Hazır görsellerden konu açılmışken ben kapaktan biraz daha bahsetmek istiyorum. Evet kitabın kapağındaki modeller pek giyinik değil, üstlerinde mayo var. Evet öpüşüyorlar ama bunun yanında kapağı çok tatlı bulduğumu da söylemem lazım. Yabancı grafikeri kimse işini iyi yapmış cidden bravo. 

İtiraf etmem gerekirse ben kitabı arkadaşlarımdan çok daha önce okumuştum. Bu nasıl mı oldu? Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi'ni biliyorsunuz. Bir, iki yıl önce o ve kaytan kitap'ın fallen too far okuduğunu görmüş, merak etmiştim. O zamanlar ingilizcem şu anki gibi değildi. Şu anda pek iyi değil ama en azından daha çok şey anlıyorum. O zamanlar gibi değilim. Hazırlık okumak azıcık işe yaramışsa demek ki... Her neyse, ben kitabı açtım okumaya çalıştım ve bir süre sonra sürekli  bilmediğim kelimelere bakmaktan sıkıldığım için bıraktım kitabı. Adamakıllı bu kış okumuş bulundum kitabı. Tur öncesi de re-read yaptım. Pekii sevdim mi kitabı? Evet. Baya sürükleyeciydi. Gizem vardı. Bunlar beni kitaba çeken şeyler oldu. Genelde bu türde beğenmediğim çok kitap olur ancak tehlikeli temas sevdiklerim ve devamını beklerken heyecandan öleceğim kitaplar arasına girmiş bulunuyor. Merakıma yenik düşersem ingilizcesini okurum :D 

Spoilerlı Kısım 

Nan, kitaptaki en nefret ettiğim karakterdi kesinlikle. Kız tam bir bela. Rush'ın o kadar öğüt vermesine, konuşmasına rağmen bildiğini okumaya devam eden dediğim dedik biriydi. Nefret edilesiydi -.- Rush ilk zamanlar tutarsız bir tavır sergiledi. Kıza acıdı, tamam bir günlük kalabilirsin dedi sonra evini hepten pansiyona çevirdi. Hadi Rush zamanla kızdan etkilendiği için böyle davrandı diyelim. Ama Blaire Rush'a, Rush'tan önce vuruldu. İlk zamanlar dövmek, çekip silahıyla vurmak, onun yanında kalmak istemeyip kamyonetinde kalmayı düşünen biri için baya yol kat etti kısa süre içinde. Onu kıskanmaya başladığı zaman ben şaşırmıştım açıkçası. Blaire'inde sevmediğim özellikleri oldu. Feci inatçı biriydi ve kesinlikle gururlu. Hani şu yeşilçamdaki fakir ama gururlu gençlere benzetiyordum ben :D Rush'ın sevmediğim özellikleeri mi dediniz? Adam feci bir özgüvenli ve şımarık oluşu. Çok gariptir ki kitabın devamını merak etmekten en sevdiğim karakteri seçemedim :P sanırım bu bir ilk. Eğer çenenizin düşüp, gözlerinizin yuvalarından fırlamasını sağlayacak bir gizeme ve tatlı bir aşk hikâyesi okumak isterseniz sizi Rosemary Sahili'ne bekleriz :)

Puanlama : 4 / 5 

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum