17. KCBT : Yabancı | Melissa Landers ( Kitap Yorumu )

By kitap sarayi - 04:01


Kitap Hakkında 

Kitabın Orjinal Adı : Alienated
Türkçe Editasyonu : Yabancı
Yazarı : Melissa Landers
Türü : Genç Yetişkin Edebiyatı \ Fantastik
Seri Adı : Alienated
Goodreads Puanı : 4. 03
Yayınevi : Go Kitap!



Yorumum

Uzaylılar Aşkına! BA-YIL-DIM!

 Evet yorumu burada bitiriyoruz diyormuşum :P tabii ki yok öyle bir şey :D anlatmaya kapaktan başlamak istiyorum. Kitabın kapağı o kadar tatlı ki ona karşı sevgi beslemişim resmen kitabımı bitirip kütüphaneye koyduktan sonra bile sevgiyle bakıyor(um)dum :D


Ben Cara ile Aelyx ha şimdi çıkıcak ha şimdi yakınlaşacak derken bunlar ne zaman samimi olacak arkadaş bu ne biçim kitap durumlarına geldim :( Bunların hepsi sabır meselesi işte :P ama yazarda maşallah bir dirayetli çıktı ki sormayın arkadaş yazara kalsa bu çocuklar çıkmaz ayın son çarşambası çıkarlardı da neysem sanırım yazar taa ecnebi diyarlardan beni duyuverdi de bunları birleştiriverdi ben de bir oh dedim :D

Spoilerlı Kısım


Kitaba boş boş baktığım da oldu bu kızla bu çocuk ne zaman çıkıcak eh yeter ama diye çıldırarak okuduğum vakit(ler) de oldu. Bu kızın saçma sorularının bir sonu gelecek mi acaba diye de bekledim ( kızın sorduğu bazı sorular cidden sıkıcı bir hal almaya başlamıştı ). Ama en garibi bu çocuk ne zaman insana benzeyecek dedim :P tabii alışmışız romanlarda insanları okumaya uzaylı olunca şaşırıp kalıyoruz normal tabii bize karşı da anlayışlı olmak lazım :D

Milletin uzaylı tepkisinin önceden sezilememiş olmasına akıl sır erdiremedim sonuçta biz gökyüzündeki uçakları ufo sanıp korkan insanlarız nerde uzaylılarla insanların birlikte yaşaması :P Bizimkilerin sonradan akılları başlarına geldi gari :D

Ve kitabın sonu der susarım :( kitabı beğendim dediğim gibi çok beğendim ama! Sonu olmasa daha çok beğenirdim bence :(( o son olmamıştı jess olmamış o -.- okumayın şiddetle kınıyorum kitabın sonunu :P

Puanlama : 5 / 4


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum